Subject: SR küberturvalisuse vahendite 2024.a taotluste vastuvõtt
From: "Natalja Zinovjeva MKM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Riigikohus Info mail" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>, "Riigikantselei" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>, "RAM Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: MKM riiklikküber <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 12:01:20 +0200

Tere!

Alustame Vabariigi Valitsuse (VV) sihtotstarbelise reservi
küberturvalisuse vahendite 2024. aasta taotluste vastuvõtmist.

Taotlusi on võimalik esitada käesolevale e-mailile lisatud vormidel (A4
word + Excel) perioodil 01.03.-31.03.2024 e-postile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

VV reservist vahenditest (SR) eraldamise ja eraldatud vahendite kasutatud
kord on kättesaadav järgmise lingi kaudu:
<https://www.riigiteataja.ee/akt/112022019004>
https://www.riigiteataja.ee/akt/112022019004.

VV SR vahendeid küberturbe tagamiseks ja taseme tõstmiseks kureerib MKM
Riikliku küberturvalisuse osakond (RKO).

Kuna rahastamissoove on kordades rohkem kui reservi võimalusi, siis RKO
ülesandeks on lisaks taotluste üle vaatamisele ka taotlustes esitatud
vajaduste prioriseerimine. Taotluste hindamise põhimõtted on lisatud KJN
slaididele, KJN protokollile (saadame eraldi) ja vormidele.

Rahastatavad tegevused peavad otseselt panustama Eesti riigi ja/või
konkreetse asutuse küberturvalisuse suurendamisse.

Palume esitada oma 2023.a värskendatud või 2024.a uue taotluse (üks
valitsemisala kohta) hiljemalt 31. märts 2024.

Võrdse kohtlemise ja taotluste võrreldavuse tagamiseks hindame kõiki
esitatud taotlusi korraga. Taotluste läbivaatamise tulemustest ja
rahastamisotsustest anname teile teada hiljemalt 19. aprilliks teie
e-postidele.

Juhime tähelepanu, et täiendasime taotlusvorme eelmisel aastal tekkinud
kitsaskohtade valguses ning palume esitada taotlusi uutel (=manuses
olevatel) vormidel.

Vältimaks olukorda, et osa esitatud taotlusi vajab hilisemat täiendamist
ja selle võrra taotluste läbivaatamise protsess pikeneb, palume hoolikalt
täita taotlusvormide kõiki lahtreid, jälgides vormil küsitud
informatsiooni. Vormi korrektne täitmine tagab nii taotluste kiiremat
läbivaatamist kui ka kiiremat otsustamist.

Täiendavate küsimuste korral võib pöörduda minu e-postile.

Heade soovidega

Natalja Zinovjeva

protsessijuht

Riikliku küberturvalisuse osakond

+372 588 511 82 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.mkm.ee/> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium